У разі відсутності можливості найняти спеціаліста з охорони праці наша компанія запропонує власного, який виконую наступні завдання:
1) підготування документації стосовно охорони праці та їх відправлення на розгляд роботодавцю;
2) організація інструктажу з охорони праці для працівників на підприємстві;
3) аудит причин виникнення травм, професійних захворювань, аварій та їх наслідків на підприємстві;
4) якісне оформлення документів стосовно охорони праці;
5) інформування робітників на підприємстві щодо головних вимог дійсного законодавства, нормативно-правової документації та актів з охорони праці, а також створення відповідних документів;
6) забезпечення потрібними ресурсами, а саме роздруківками, плакатами та нормативними документами;
7) проведення медичних оглядів та навчання працівників в спеціалізованих установах;
8) складення звітів з охорони праці.