Відновлення кадрового обліку — це створення або відновлення кадрових документів у разі їх відсутності та вирішення проблем або недоліків в невід’ємних кадрових процесах.
Передумови відновлення кадрового обліку:
1) планові перевірки в компанії, тому необхідно усе перевірити у кадрових документах задля уникнення або зменшення потенційних штрафних санкцій;
2) у компанії відбулася надзвичайна ситуація, після якої були втрачені усі документи;
3) компанія почала стрімко розвиватися і не вистачає часу актуалізацію кадрових та нормативних документів;
4) компанія працювала, а кадровий облік не проводився або проводився з порушеннями.
Наша компанія пропонує наступні послуги з кадрового обліку:
1) відновлення невід’ємної нормативної та кадрової документації.
2) відновлення документів з кадрових процесів;
3) вирішення проблем та недоліків у кадрових процесах;
4) створення та відновлення інших документів, потрібних для обліку і управління кадровими ресурсами.
Наша компанія гарантує створення якісних, систематизованих та юридично правильно оформлених документів відповідно до останніх вимог дійсного законодавства. Усі звіти будуть відповідати актуальним даним, а вся втрачена документація буде відновлена відповідно до наявного стану компанії.