Відбір персоналу – це оцінювання та влаштування спеціалістів на робоче місце, які бажають та мають змогу виконувати поставленні завдання, мають необхідні навички й знання та підтримують цінності організації. Вкрай необхідно зробити правильний відбір на таку посаду як бухгалтер або головний бухгалтер.
Як відбирається персонал?
1. Аналізування вимог до кандидатів.
2. Попередній підбір кандидатів, які влаштовують роботодавця за професійними та особистими якостями.
3. Співбесіда спеціаліста з кандидатами, їх тестування (у разі потреби психологічне тестування), та отримання відгуків з попередніх місць працевлаштування.
4. Надання роботодавцю даних, які включають резюме, характеристику та результати тестування, про кандидатів, найбільше задовольняючих вимоги. Встановлення дати співбесіди роботодавця з кандидатами.
5. Отримання результатів співбесіди із роботодавцем. У результаті – закриття вакансії або продовження відбору кандидатів.
6. У разі необхідності наші спеціалісти можуть розробити профіль посади працівника та надати адаптаційний супровід під час випробувального терміну.